Asiakastyytyväisyys on Ålandsbankenin tärkein mittari


Me uskomme henkilökohtaiseen palveluun, ja että sen merkitys asiakkaille ei suinkaan ole kadonnut digitaalisessa maailmassa. Asiakastyytyväisyystutkimuksissamme olemme havainneet, että henkilökohtaiset suhteet ovat yksi tärkeimmistä tyytyväisyystekijöistämme. Meillä asiakas valitsee mitä kanavaa käyttää ja uskomme, että digitaalisten kanavien tulisi tukea henkilökohtaista palvelua, ei korvata sitä. Tämä ajatus on johtotähtemme myös kehittäessämme digitaalisia palveluitamme.

Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukasta palvelua sekä henkilökohtaista kohtaamista; meille on tärkeää tuntea asiakkaamme ja heidän tarpeensa. Mitä sitten on laadukas palvelu? Meille se on sitä, että kaikki toimii helposti ja joustavasti, sinusta ollaan kiinnostuneita ja sinusta huolehditaan. Pankkiasioissa voit asioida sinulle sopivan kanavan kautta, kasvotusten asiantuntijan kanssa tai Internetkonttorissa ja Mobiilipankissa. Hyvään palveluun kuuluu myös se, että haemme aidosti ratkaisuja juuri sinun tarpeisiisi.

Olen ylpeä henkilökunnastamme, joka tekee kunnianhimoisesti töitä, jotta voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman hyvää palvelua ja hyviä taloudellisia ratkaisuja. Samanaikaisesti pyrimme huomioimaan pitkäjänteisyyden ja kestävyyden kaikessa toiminnassamme. Palvelutarjontamme on laaja ja valitsemme yhdessä kanssasi juuri sinulle sopivat palvelut.

Motivoitunut henkilöstö takaa erinomaisen asiakaskokemuksen


Ålandsbanken saavutti huipputulokset kolmantena vuonna peräkkäin TNS Sifo Prosperan tuoreimmassa tutkimuksessa koskien Private Banking -toimijoita Suomessa. Premium Bankingin asiakastyytyväisyystutkimuksesta vuodelta 2017 käy myös ilmi, että asiakastyytyväisyys on kehittynyt positiivisesti joka saralla, ja että suosittelijoiden määrä on noussut entisestään.

Asiakkaamme kokevat saavansa erinomaista henkilökohtaista palvelua, mikä kertoo pankkimme asiakasläheisyydestä, mutta myös siitä, että henkilökuntamme voi hyvin. Henkilöstömme viihtyvyys työssään ja työtehtävissään näkyy asiakkaille.  Tunnemme asiakkaamme aidosti ja se on myös valttikorttimme palveluita kehittäessämme.  

- Anne-Maria Salonius, Johtaja Ålandsbanken Suomi

Tervetuloa pankkiin joka arvostaa sinua ja ympäristöäsi!

Ålandsbankenin Tietosuojaseloste*