Me uskomme henkilökohtaiseen palveluun

Tänä vuonna Ålandsbanken viettää 100-vuotisjuhlavuottaan. Minulla on henkilökohtaisesti ollut ilo olla osana tätä matkaa jo 20 vuoden ajan ja olen hyvin ylpeä historiastamme ja ensimmäisestä sadasta vuodestamme. Toimintamme perustuu siihen uskoon, että asiakkaamme arvostavat hyvää pankkisuhdetta.

Me uskomme henkilökohtaiseen palveluun, ja että sen merkitys asiakkaille ei suinkaan ole kadonnut digitaalisessa maailmassa. Asiakastyytyväisyystutkimuksissamme olemme havainneet, että henkilökohtaiset suhteet ovat yksi tärkeimmistä tyytyväisyystekijöistämme. Meillä asiakas valitsee mitä kanavaa käyttää ja uskomme, että digitaalisten kanavien tulisi tukea henkilökohtaista palvelua, ei korvata sitä. Tämä ajatus on johtotähtemme myös kehittäessämme digitaalisia palveluitamme.

Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukasta palvelua sekä henkilökohtaista kohtaamista; meille on tärkeää tuntea asiakkaamme ja heidän tarpeensa. Mitä sitten on laadukas palvelu? Meille se on sitä, että kaikki toimii helposti ja joustavasti, sinusta ollaan kiinnostuneita ja sinusta huolehditaan. Pankkiasioissa voit asioida sinulle sopivan kanavan kautta, kasvotusten asiantuntijan kanssa tai Internetkonttorissa ja Mobiilipankissa. Hyvään palveluun kuuluu myös se, että haemme aidosti ratkaisuja juuri sinun tarpeisiisi.

Olen ylpeä Ålandsbankenin tiimistä, joka tekee kunnianhimoisesti töitä, jotta voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman hyvää palvelua ja hyviä taloudellisia ratkaisuja. Samanaikaisesti pyrimme huomioimaan pitkäjänteisyyden ja kestävyyden kaikessa toiminnassamme. Palvelutarjontamme on laaja ja valitsemme yhdessä kanssasi juuri sinulle sopivat palvelut.

- Anne-Maria Salonius, Johtaja Ålandsbanken Suomi

Tervetuloa pankkiin, joka pitää huolta sinusta ja ympäristöstä!

Ålandsbankenin Tietosuojaseloste*